TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Ekonomi Tekirdağ’da 50 İşçi Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı
Ekonomi

Tekirdağ’da 50 İşçi Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı

Tekstil fabrikasında akşam yemeği sonrası rahatsızlanan 50 işçi hastaneye gönderildi.

Şafak Ö. 10 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

TEKİRDAĞ’da, tekstil fabrikasında yedikleri akşam yemeğinin ardından rahatsızlanan 50 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Ergene ilçesindeki Velimeşe Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan tekstil fabrikasında akşam yemeği yiyen 50 işçi, bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle rahatsızlandı. Ağrıları artan işçiler, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerden 40’ı, Çorlu Devlet Hastanesi, 10’u da Çerkezköy Devlet Hastanesi’nde tedaviye alındı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, fabrikada işçilerin yediği yemekten numune alındı.

Konuyla ilgili başlatılan incelemeler sürüyor.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Aksaray'da Yangın Kontrol Altına Alındı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap