TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Vali Çiftçi’den Tayin Olan Personele Ödül
Politika

Vali Çiftçi’den Tayin Olan Personele Ödül

Erzurum Valisi, tayinleri çıkan polis memurlarına başarı belgesi takdim etti.

Şafak Ö. 18 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, çalışma ekibinde bulunan ve başka illere tayini çıkan iki personeli unutmadı, başarı belgesiyle ödüllendirdi.

Vali Mustafa Çiftçi, Valilik Koruma Birimi’nde görev yapan Polis Memuru Emin Bedir ve Basın Müdürlüğü’nde görev yapan Ahmet Tarkan Salman’ı tayinleri dolayısıyla makamında kabul etti.

Vali Çiftçi, Polis Memuru Bedir ve Polis Memuru Salman’a “Başarı Belgesi” takdim ederek yeni görevlerinde başarılar diledi. – ERZURUM

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Talas Belediyesi'nden Personel Motivasyonunu Artıran Örnek Uygulama

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap