TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Ekonomi Kütahya’da Güneş Enerji Santrali Kuruldu
Ekonomi

Kütahya’da Güneş Enerji Santrali Kuruldu

Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, 186 kW'lık GES sistemi ile çevre dostu enerji üretmeye başladı.

Şafak Ö. 17 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü çatısına kurulan toplam 186 kW’lık Güneş Enerji Santrali (GES) sisteminin devreye girdiği bildirildi.

338 adet 550 Watt’lık güneş paneliyle, toplam 186 kW’lık GES sistemiyle yıllık 270 bin kWh elektrik üretileceğini belirten İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, ” Binamızın yıllık 138 bin kWh’lik tüketimini karşılayacağız. Fazla enerjiyi şebekeye vereceğiz. Yıllık 117 ton CO salımını önleyeceğiz. 10 bin ağacın dikimine eşdeğer bu önemli yatırımda emeği geçen ve desteklerini esirgemeyen Destek Hizmetleri Daire Başkanlığımıza teşekkür ederiz. Doğamız ve geleceğimiz için hayırlı olsun” ifadelerine yer verildi. – KÜTAHYA

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Samsun'da Konut Satışları Artış Gösterdi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap