TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Kozan’da 500 Keklik Doğaya Salındı
Gündem

Kozan’da 500 Keklik Doğaya Salındı

Kozan'da doğal dengenin korunması için 500 keklik doğaya bırakıldı.

Şafak Ö. 16 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Adana’nın Kozan ilçesinde 500 keklik doğaya bırakıldı.

Kozan Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği, keneyle mücadele ve doğal dengenin korunması çalışmaları kapsamında Salmanlı Mahallesi’ndeki Üğlük tepesinde etkinlik düzenlendi.

Etkinlikte, 500 keklik doğaya salındı.

Programa, Kozan Orman İşletme Müdürü Mahmut Menlizetoğlu ve Kozan Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefi Vahap Avcı da katıldı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından, "Demokrasiye Sahip Çıkmak: Sivil Direnişin Gücü" paneli

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap