TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Eskişehir’de Tepebaşı Kavşağı Kapatıldı
Politika

Eskişehir’de Tepebaşı Kavşağı Kapatıldı

D-200 karayolundaki Tepebaşı Kavşağı, trafik güvenliği için bir ay boyunca kapatıldı.

Şafak Ö. 15 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Eskişehir Emniyet Müdürlüğünün talebi doğrultusunda D-200 karayolu üzerinde ki Tepebaşı Kavşağı bir aylık süre zarfında deneme amacıyla kapatılırken şehir içi kullanımında kullanılan otobüs ve minibüs güzergahları değiştirildi.

Eskişehir Emniyet Müdürlüğünün talebi doğrultusunda D-200 karayolu üzerinde ki Tepebaşı Kavşağı trafik güvenliğini arttırmak amacıyla gece saatlerinde ekiplerin çalışmasıyla kapatıldı. Plastik 4 duba ile kapatılan bölümler dron ile havadan görüntülendi. 15 Temmuz – 15 Ağustos tarihleri arasında ki bir aylık süre için deneme amacıyla kapatılan yol da bu yöntemle trafik güvenliğini arttırmayı hedefliyor. Öte yandan Batıkent Mahallesine ulaşmak isteyen sürücüler Arif Nihat Asya köprüsü kavşağı ile Baksan üst geçit köprüsü yollarına devam edecek. Şehir içi ulaşımda faaliyet gösteren; Kırmızı 12 Siyah, 23 Siyah, 50 Siyah, 54 Siyah, 58 Siyah, 74 Siyah, 77 Siyah, 85 Siyah, 92 ve Mavi 92 hatlı otobüsler farklı güzergahlardan ulaşım sağlayacak. Yine yapılan uygulamayla İsmet İnönü-2 bulvarında ki 794, 252, 253 duraklar kullanım dışı bırakılacak. Kavşağı kullanan Siyah 23 hatlı minibüs ise farklı yollardan güzergahını oluşturacak. – ESKİŞEHİR

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Bafra'da 15 Temmuz şehitleri dualarla anıldı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap