TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Türkiye, Japonya ile Çeyrek Finalde Karşılaşacak
Spor

Türkiye, Japonya ile Çeyrek Finalde Karşılaşacak

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2025 FIVB Voleybol Ligi'nde çeyrek finalde Japonya ile oynayacak.

Şafak Ö. 14 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın, 2025 FIVB Voleybol Milletler Ligi’nde çeyrek finaldeki rakibi Japonya oldu.

2025 FIVB Voleybol Milletler Ligi’nde, A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın çeyrek finaldeki rakibi belli oldu. Milliler, 23-27 Temmuz 2025 tarihlerinde Polonya’da düzenlenecek finallerde çeyrek finalde Asya temsilcisi Japonya ile karşılaşacak. Türkiye – Japonya müsabakası 24 Temmuz Perşembe günü saat 21.00’de Atlas Arena’da oynanacak.

Kırmızı-beyazlılar, rakibini elemesi halinde yarı finalde Brezilya – Almanya eşleşmesinin galibiyle karşılaşacak.

Diğer çeyrek final eşleşmeler şu şekilde:

İtalya – ABD

Polonya – Çin

Brezilya – Almanya – İSTANBUL

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Gölcük'te Geleneksel Rahvan At Yarışları Heyecanı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap