TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Kırşehir’de Aşure İkramı
Gündem

Kırşehir’de Aşure İkramı

Kırşehir'de muharrem ayı dolayısıyla aşureler vatandaşlara dağıtıldı; birlik ve beraberlik vurgulandı.

Şafak Ö. 12 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Kırşehir’de muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Kırşehir Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (KESOB) tarafından Cacabey Meydanı’nda düzenlenen program Ahilik duası ile başladı.

Esnaf odası başkanları, protokol üyeleri ve siyasi parti temsilcileri, kurulan kazanlarda kaynatılan aşureleri vatandaşlara dağıttı.

KESOB Başkanı Bahamettin Öztürk, gazetecilere, muharrem ayının İslam dünyasına, ülkeye ve millete hayırlar getirmesini diledi.

Birlik, beraberlik ve kardeşliğin simgesi aşureyi kent merkezinde ve sanayi sitesinde, esnaflara ve vatandaşlara ikram ettiklerini anlatan Öztürk, ilgi gösteren, paylaşma ve dayanışmaya ortak olan herkesin katılımıyla mutlu olduklarını belirtti.

Öztürk, aşurenin hazırlanmasında ve dağıtımında emekleri bulunan birlik personeli ve aşçılara da teşekkür etti.

Kılıçözü Sanayi Sitesi’nde de vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Yavru Aslan Pars'ın Trajik Ölümü Kamuoyunda Tartışma Yarattı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap