TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Bulanık’ta Aşure İkramı
Gündem

Bulanık’ta Aşure İkramı

Cuma namazı sonrası Bulanık'ta 3 bin kişiye aşure dağıtıldı, birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı.

Şafak Ö. 11 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Muş’un Bulanık ilçesinde cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikram edildi.

Merkez Camisi önünde düzenlenen aşure etkinliğinde 3 bin kişiye aşure dağıtıldı.

Kaymakam Ömer Övünç Koşansu, muharrem ayının bolluk ve bereket ayı olduğunu söyledi.

Muharrem ayında paylaşmanın ve kardeşliğin pekiştiği belirten Koşansu, “Geleneksel hale getirdiğimiz muharrem ayında aşure dağıtımını bu yıl da sürdürmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure toplumumuzdaki birlik ve beraberliğin sembolüdür. Rabbim birlikteliğimizi daim etsin.” dedi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Ayrıntılar Geldi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap