TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Canik’te Aşure İkramı
Gündem

Canik’te Aşure İkramı

Canik Belediyesi, Aşure Günü'nde vatandaşlara aşure dağıttı, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Şafak Ö. 6 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Canik Belediyesi Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Canik Belediyesi’nden yapılana yazılı açıklamaya göre, ilçenin farklı noktalarında aşure ikramında bulunan Canik Belediyesi, birlik ve beraberliğin sembolü Aşure Günü’nde gerçekleştirdiği aşure ikramıyla gönüllere dokundu.

Gönül Sofrası İkram Aracı’yla farklı mahallelerde vatandaşlara aşure ikramında bulunan Canik Belediyesi, ayrıca ilçedeki camilerde “Haydi Güle Oynaya Camiye Gel” projesine katılan çocuklara ve gençlere meyve suyu, simit ve aşure ikramını da gerçekleştirdi.

Vatandaşlar, sosyal belediyecilik ile Aşure Günü’nün anlam ve önemine yönelik ilçede gerçekleştirilen çalışmalardan memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Bağış Kumbarası Hırsızı Yakalandı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap