TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Erdek’te Yaz Güvenliği İçin Martı Timleri Göreve Başladı
Politika

Erdek’te Yaz Güvenliği İçin Martı Timleri Göreve Başladı

Erdek'te yaz sezonuyla birlikte güvenliği sağlamak için bisikletli polis ekipleri göreve başladı.

Şafak Ö. 30 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Balıkesir’in Erdek ilçesinde yaz sezonunun başlamasıyla birlikte, vatandaşların sahil ve plajlarda huzur içinde vakit geçirmesini sağlamak amacıyla Martı Timleri göreve başladı. Erdek İlçe Emniyet Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan bisikletli polis ekipleri, özellikle sahil bandı boyunca devriye gezerek güvenliği sağlamaya başladı.

Plajlarda yaşanabilecek hırsızlık, kapkaç ve benzeri asayiş olaylarının önüne geçmek için görevlendirilen Martı Timleri, vatandaşlara güven verirken, suç teşkil edecek durumlara karşı da caydırıcı rol üstleniyor. Bisikletlerle sahil boyunca hareket eden timler, aynı zamanda vatandaşlarla birebir iletişim kurarak sorunlara anında müdahale edebiliyor.

Erdek’te yaz hareketliliğinin artmasıyla birlikte devreye alınan Martı Timleri’nin sezon sonuna kadar görev yapacağı öğrenildi. Emniyet yetkilileri, vatandaşların huzur ve güvenliği için sahil kesimlerinde denetim ve devriyelerin kesintisiz süreceğini belirtti. – BALIKESİR

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Türkiye-Afrika Günü Başladı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap