TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Gaziantep’te son kullanma tarihi geçmiş 21 ton ürün ele geçirildi
Gündem

Gaziantep’te son kullanma tarihi geçmiş 21 ton ürün ele geçirildi

Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde zabıta ekipleri tarafından son kullanma tarihi geçmiş 21 ton ürün ele geçirildi.

Şafak Ö. 28 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Gaziantep’in Şehitkamil ilçesinde zabıta ekipleri tarafından son kullanma tarihi geçmiş 21 ton ürün ele geçirildi.

Şehitkamil Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Zabıta Müdürlüğü ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ortaklığında Merveşehir Mahallesi’nde bir işletmede yapılan denetimde, depoda bulunan muhtelif markalara ait bisküvi, çikolata, şeker, kruvasan ve jelibon gibi ürünlerin son tüketim tarihinin geçtiği ve ambalaj bütünlüğünün bozulduğu belirlendi.

Yapılan kontrollerde 21 ton ürünün son tüketim tarihinin geçtiğini tespit eden ekipler, ürünlere el koyarak imha etti.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, halk sağlığını bozacak hiçbir şeye izin vermeyeceklerini belirtti.

Yılmaz, vatandaşların şüphelendikleri işletmeleri kendilerine ihbar etmelerini istedi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

KEMANKEŞ 1 Füzesinden Başarılı Test

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap