TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Trump’tan İran’a mesaj: Biz saldırmasaydık ateşkes olmazdı
Gündem

Trump’tan İran’a mesaj: Biz saldırmasaydık ateşkes olmazdı

ABD Başkanı Donald Trump, Lahey'deki zirvede NATO Genel Sekreteri Rutte ile kameraların karşısına geçti. İsrail-İran savaşıyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Trump "Biz saldırmasaydık ateşkes olmazdı, başarısız olsaydık her şey farklı olurdu. İsrail-İran ile gurur duyuyorum, ateşkes iyi gidiyor. İran'la 4 günde gelişme olabilir, yeni bir ilişki kuracağız" dedi.

Şafak Ö. 25 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Ayrıntılar geliyor…

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Horoz Dövüşüne Ceza ve El Koyma

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap