Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek, evinde elektrik çarpması sonucu dün gece hastaneye kaldırıldı. Yaklaşık 70 dakika boyunca kalbinin durduğu belirtilen Zeyrek’in hastanedeki tedavisi devam ederken hastane yönetiminden açıklama yapıldı. Hastane başhekimi Zeyrek’in yoğun bakımdaki tedavisinin devam ettiğini ifade edip ecmo cihazına bağlanıldığını ifade etti. Başhekimin ardından Özgür Özel’de açıklama yaparak her geçen saat daha iyi haberler alındığını ifade etti.
Ayrıntılar geliyor…