TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Diğer Haberler Meksika’da Rehabilitasyon Merkezinde Yangın: 12 Ölü
Diğer Haberler

Meksika’da Rehabilitasyon Merkezinde Yangın: 12 Ölü

Guanajuato'da çıkan yangında 12 kişi hayatını kaybetti, 3'ü yaralı. Soruşturma başlatıldı.

Ayşe Ç. 2 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİRTUMED HABER SON DAKİKA

Meksika’nın Guanajuato eyaletinde bir rehabilitasyon merkezinde çıkan yangında 12 kişinin yaşamını yitirdiği, en az 3 kişinin yaralandığı bildirildi. Guanajuato eyalet yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, San Jose Iturbide kentinde uyuşturucu madde bağımlılarının tedavi gördüğü bir rehabilitasyon merkezinde yangın çıktığı belirtildi. Açıklamada, çıkan yangında binadaki 12 kişinin hayatını kaybettiği, en az 3 kişinin yaralandığı ve olaya ilişkin soruşturma başlatıldığı aktarıldı.

ÜLKEDE, REHABİLİTASYON MERKEZLERİ BENZER SALDIRILARIN HEDEFİ OLUYOR

Meksika basınındaki haberlerde, bazı “özel” rehabilitasyon merkezlerinin denetlenmediği, fonların yetersiz olduğu ve buradaki kişilerin “sık sık” istismara uğradığı kaydedildi. Şiddet olaylarının sık görüldüğü ülkede, rehabilitasyon merkezlerinin benzer “saldırıların” hedefi olduğu ifade ediliyor. Guanajuato eyaleti, yüksek cinayet oranıyla dikkati çekiyor. Eyalette cinayet vakalarının, yeni nesil Jalisco karteli ile “Santa Rosa de Lima Cartel” isimli suç örgütü arasındaki çatışmalar dolayısıyla fazla olduğu tahmin ediliyor.

EDİTÖR

Ayşe Ç.

""

SIRADAKİ HABER

İzmir'de kriz büyüyor! Eylem yapan işçilerle çöpleri toplayan vatandaşlar arasında kavga çıktı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap