TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Siirt’te öğrencilerden yıl sonu gösterisi
Gündem

Siirt’te öğrencilerden yıl sonu gösterisi

Siirt'te öğrenciler tarafından yıl sonu gösterisi gerçekleştirildi.

Şafak Ö. 1 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİRTUMED HABER SON DAKİKA

Siirt’te öğrenciler tarafından yıl sonu gösterisi gerçekleştirildi.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonu’nda Şehit Polis Hayrettin Şişman Ortaokulu öğrencileri tarafından düzenlenen gösteriye girişler, bilet yerine kitap bağışıyla yapıldı.

Öğrencilerin konser verdiği etkinlikte, tiyatro gösterisi sunuldu.

Okul müdürü Abbas Balcı, öğretmen ve öğrencileri tebrik ederek, programa katılanlara teşekkür etti.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Muradiye Şelalesi önünde 'Dünya Kahvaltı Günü' etkinliği

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap