TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Diğer Haberler Kayıp müzisyenler ormanda ölü bulundu: Cesetlerini bile yakmışlar!
Diğer Haberler

Kayıp müzisyenler ormanda ölü bulundu: Cesetlerini bile yakmışlar!

Meksika'nın Tamaulipas eyaletinde 5 üyesi bulunan "Grupo Fugitivo" müzik grubu geçtiğimiz günlerde, 25 Mayıs’ta kaybolmalarının ardından kötü haber geldi. Grupo Fugitivo üyeleri ölü bulundu. Yerel haberlere göre, Reynosa kentinde verilen kayıp ...

Ayşe Ç. 31 Mayıs 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

Meksika‘nın Tamaulipas eyaletinde 5 üyesi bulunan “Grupo Fugitivo” müzik grubu geçtiğimiz günlerde, 25 Mayıs’ta kaybolmalarının ardından kötü haber geldi. Grupo Fugitivo üyeleri ölü bulundu.

Yerel haberlere göre, Reynosa kentinde verilen kayıp ilanının ardından başlatılan arama çalışmaları sonucunda, günler sonra müzik grubu üyelerinin cansız bedenleri ormanlık alanda bulundu. Cesetlerin şiddetli şekilde darbedildiği belirtildi.

Tamaulipas Eyalet Savcısı Irving Barrios, müzisyenlerin uyuşturucu kartellerinin tetikçileri tarafından öldürüldüğünü değerlendirdi. Olayla ilgili detaylı soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

9 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

Müzisyenlerin kaybolması ve ormanlık alanında cansız bedenlerinin bulunması olayına bağlantılı olarak Cartel del Golfo’nun “Los Metros” fraksiyonuna mensup oldukları değerlendirilen 9 kişi gözaltına alındı.

AİLELER PROTESTO DÜZENLEDİ

Müzisyenlerin kaybolmasının ardından aileleri yetkililere başvurarak yardım talebinde bulundu. Reynosa Belediyesi önünde bir araya gelen aileler, kayıpların bulunması için protesto düzenledi ve yolu trafiğe kapattı.

SUÇ ÖRGÜTLERİNİN HEDEFİ HALİNE GELDİLER

Özellikle “narcocorridos” olarak bilinen ve uyuşturucu kartellerini öven şarkıları seslendiren müzik gruplarının, Meksika’da sık sık suç örgütlerinin hedefi haline geldiği biliniyor.

EDİTÖR

Ayşe Ç.

""

SIRADAKİ HABER

Pandemide bile görülmeyen rakamlar açıklandı: Mehmet Şimşek 'Operasyonların etkisi 3 gün sürdü' demişti

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap