TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem İzmir’de 23 bin belediye işçisi greve çıktı
Gündem

İzmir’de 23 bin belediye işçisi greve çıktı

İzmir Büyükşehir Belediyesinde toplu iş sözleşmelerindeki anlaşmazlık nedeniyle yaklaşık 23 bin işçi iş bırakma kararı aldı. Akşam saatlerinde toplanan grevdeki işçiler sloganlar atıp halaylar çekti ve "Bu iş yerinde grev var" yazılı pankart açtı ...

Şafak Ö. 29 Mayıs 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İzmir Büyükşehir Belediyesinde toplu iş sözleşmelerindeki anlaşmazlık nedeniyle yaklaşık 23 bin işçi iş bırakma kararı aldı. Akşam saatlerinde toplanan grevdeki işçiler sloganlar atıp halaylar çekti ve “Bu iş yerinde grev var” yazılı pankart açtı.

Sendikaların şube başkanları ve işçiler, pankartı büyükşehir belediye binasına astı.

Genel-İş İzmir 2 No’lu Şube Başkanı Ercan Gül, burada yaptığı konuşmada, gece yarısı itibarıyla yaklaşık 23 bin işçinin greve başladığını söyledi: Huzursuzluk çıkarmaya değil ekmeğimizi büyütmeye geldik. Herkes sağduyulu olacak ve bu mücadeleye destek verecek. Kimsenin buraya zarar vermemesine izin vermeyeceğiz. Bu ekmeği büyütene kadar mücadelemizi sürdüreceğiz.

Genel-İş İzmir 3 No’lu Şube Başkanı Serap Yılmaz ise işçilerin hak ettiği ücreti alana kadar greve devam edeceklerini sürdüreceklerini ifade etti.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Petrol fiyatı yükseldi: Akaryakıtta tabela değişti mi?

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap