Samsun Tekkeköy’de 7 farklı fabrikaya bir şirket tarafından öğle yemeğinde servis edilen tavuktan yedi.
ÖĞLE YEMEĞİNDE TAVUK YİYEN 126 İŞÇİ ZEHİRLENDİ
Tavuktan yiyen toplam 126 işçi, ardından mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleriyle çeşitli hastanelere başvurdu.
Zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırılan işçilerin sayısında artış olabileceği bildirildi.