TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Diğer Haberler Isınmak İçin Yaktığı Mangalın Gazından Zehirlenen Genç Hayatını Kaybetti
Diğer Haberler

Isınmak İçin Yaktığı Mangalın Gazından Zehirlenen Genç Hayatını Kaybetti

Diyarbakır’ın Çınar ilçesinde 17 yaşındaki Norşin Şimşek, banyoda ısınmak için yaktığı mangaldan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle yaşamını yitirdi.

Ayşe Ç. 6 Aralık 2024
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

DİYARBAKIR’ın Çınar ilçesinde Norşin Şimşek (17), banyoda ısınmak için yaktığı mangaldan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

Olay, dün gece saatlerinde Çınar ilçesi kırsal Başaklı Mahallesi’nde meydana geldi. Norşin Şimşek, girdiği banyoda ısınmak için mangal yaktı. Uzun süre banyodan çıkmadığını fark eden ailesi, içeriye girdiklerinde Norşin’i hareketsiz buldu. İhbarla olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Ekiplerin kontrolünde, Norşin’in mangaldan sızan karbonmonoksit gazından etkilenerek hayatını kaybettiği belirlendi. Norşin’in cenazesi, otopsi için Diyarbakır Adli Tıp Kurumu’na götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

EDİTÖR

Ayşe Ç.

""

SIRADAKİ HABER

Aracın Çarptığı Kedi Hastaneye Getirildi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap