15 Temmuz Marmaris’te çeşitli etkinliklerle anıldı
15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü, Muğla'nın Marmaris ilçesinde düzenlenen programlarla anıldı.
15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü, Muğla'nın Marmaris ilçesinde düzenlenen programlarla anıldı.
Marmaris'te 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 9'uncu yıl dönümü etkinliklerle anıldı. Programda bisiklet yarışı, şehit ailelerine ziyaret, yürüyüş ve konser gibi etkinlikler yer aldı. Vali İdris Akbıyık, konuşmasında 15 Temmuz'un milletin birliğini simgelediğini vurguladı. Etkinlikte ayrıca Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mesajı da paylaşıldı.
TÜRKİYE'de FETÖ'nün 15 Temmuz'daki darbe girişiminde şehit düşen 51 polis, bombalanan Özel Harekat ve Havacılık Daire Başkanlığında düzenlenen törenle anıldı.
ANKARA Emniyet Müdürlüğü'nde 15 Temmuz darbe girişimi sırasında şehit olan polisler ve vatandaşlar için anma töreni gerçekleştirildi.
15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü anma etkinlikleri kapsamında Anıtpark'ta Düzce Valiliği tarafından program düzenlendi.
SAMSUN Garnizon Komutanı Gazi Tümgeneral Davut Ala, "15 Temmuz'da vücuduma yediğim kurşunlardan dolayı son 9 yılda 25 kez ameliyat oldum. Mevcut 9 parmağım ve hayatımı bu millet uğruna feda ederek, bu vatan için canımı vermeye her zaman hazırım" dedi.
Erzurum, Erzincan, Kars, Ağrı, Iğdır ve Tunceli'de "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü" dolayısıyla anma etkinlikleri düzenlendi.
Kastamonu'nun Hanönü, Cide, İhsangazi, Tosya ve Küre ilçelerinde, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla anma programı düzenlendi.
Gaziantep, Şanlıurfa, Malatya, Kahramanmaraş, Adıyaman ve Kilis'te 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla anma programları düzenlendi.
İstanbul Valiliği ve İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda, 15 Temmuz Derneği işbirliğiyle "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü Anma Programı" düzenlendi.